marți, iunie 21, 2011

Leapsă bilingvă

1. Are you named after anyone?
Da, Andreea e de la verişoara mea, iar Iuliana de la fratele respectivei verişoare. :)

2. When was last time you cried?
Ieri.

3. Do you have kids?
Da, 19. :)

4. If you were another person, would you be a friend of yourself?
Da, dacă e să mă iau după câteva prietene. :)

5.Do you use sarcasm a lot?
Îmi place să fiu răutăcioasă, iar sarcasmul e, cred eu, cea mai potrivită metodă.

6. Will you ever bungee-jump?
Nu ştiu.

7. What’s your favorite cereal?
Grâul.

8. What is the first thing you notice about people?
Defectele fizice şi o dată descoperite, nu-mi mai pot lua ochii de la ele.

9. What is your eye color?
Am ochii verzi.

10. Scary movie or happy endings? 
Nici, nici...

11. Favorite smells?
Mirosul de iarbă abia tăiată.

12. Summer or winter? 
Vara, categoric!

13. Computer or television?
Laptop-ul lui Alin.

14. What’s the farthest you’ve ever been from home?
Nădlac, geografic opus Galaţiului.

15. Do you have special talents?
Daaaa, nu-mi iese să număr absenţele la sfârşit de semestru/an şcolar.

16. Where were you born? 
În ambulanţă, undeva între Vânători şi Galaţi, dacă e s-o cred pe mama pe cuvânt, că eu nu-mi amintesc.

17. What are your hobbies?
Cititul, mersul pe role, plimbatul, vizionat filme şi seriale, muzică.

18. Do you have any pets? 
Da, am 3 câini.

19. Favorite movie?
Before sunrise şi Before sunset, dar ar mai fi...


20. Do you have any siblings?
Da, un frate mai mic cu doi ani, Cristi.

21. What do you want to be when you grow up?
 Eu, când mă fac mare, vreau să fiu învăţătoare.


22. When was your first slow dance and the song?
Ianuarie 2007 - I belong to you Eros Ramazotti & Anastacia

23. Movies you dislike
Filmele de groază.

24. What 3 YouTubers/bloggers would you like to meet in person?
Aş vrea s-o ating pe Lorelei ca să mă conving că nu visez. 
Aş vrea să o întâlnesc pe Miruna, blonda din spatele tastaturii.
Aş mai fi vrut o îmbrăţişare de la Edu înainte să plece peste mări şi ţări şi aş fi vrut să-i ofer şi eu una la sfârşitul spectacolului.

25. Who do you tag?
Mi-ar plăcea să văd răspunsurile Anei, ale lui Liz şi ale Angelei, dar asta nu înseamnă că nu o poate prelua cine doreşte, cine mai pofteşte.


Nu am mai avut chef să traduc întrebările şi nici să răspund în engleză. :D

8 comentarii:

  1. Eu abia citind leapsa completata de tine...mi-am dat seama ca nu am raspuns cum trebuia la intrebarea 4. :))) Gandesc cu intarziere. ;)

    P.S.: Cred ca nu a existat prof. mai stresat ca mine din pricina acelor absente. :((

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai liniştită că şi eu am problema asta cu absenţele...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-au dat lacrimile.
    E drept ca ma incearca si un pic de tristete proprie si personala, audiez o melodie numita "Sorrow", si ma bantuie un Rac..... de la care pleaca toate, si tristetile, si bucuriile...

    Jesus, tot timpul scrii ceva frumos despre mine... :). "Iete", rasu'-plansu'.... adineauri mai-mai sa ma smiorcai, acum zambesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Laura, elevii au tot timpul probleme, ai uitat ce tragedie era când tipul ăla drăguţ nu te băga în seamă?

    RăspundețiȘtergere
  5. Lorelei, scriu frumos pentru că îmi dai tu motive să scriu frumos despre tine. :P Mă bucur că zâmbeşti şi sper ca partea aia cu "sorrow" să nu te ţină mult. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Yap, mi-am revenit :)

    Andreea draga, puterea de a zambi si de a trece peste sorrow e in noi, nu in alta parte.

    RăspundețiȘtergere
  7. :) Lorelei, să știi că la asta am reflectat și eu zilele astea.

    Mă bucur că ți-ai revenit. :*

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.