duminică, iunie 05, 2011

Mail și alte dependențe

Cineva mi-a hăcuit contul de yahoo și mi-a șters toate mailurile primite vreodată pe adresa mea și toate adresele pe care le aveam salvate. Ba mai mult, a trimis câteva mailuri în care cerea bani pentru că sunt în Spania și am rămas fără bani pentru hotel și pentru biletul de avion. Cel mai mult mi-a plăcut reacția colegei-prietene la auzul unor asemenea vești. 
Îmi pare rău că a șters mailurile ”de suflet”, schimburile de mesaje cu Alin, Angela, Ana, Laura, Vlad, mailurile în care aveam tot felul de cursuri și anunțuri din perioada facultății, sau cele în care aveam salvate melodii sau poze din diferite perioade. Acum s-au dus toate... Urăsc schimbările pe care nu le pot controla.
Așadar, nu luați în seamă mailurile în care vă cer bani. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.