marți, iunie 21, 2011

Sfârşit





A fost serbarea, premierea şi hârţogăraia completată. M-am înscris la concursul de titularizare fără nicio tragere de inimă. 
Azi am făcut ordine în sala de clasă, mi-am luat tot ce aveam prin dulapuri, am dat jos planşele de pe pereţi şi le-am luat acasă şi am mai încheiat un an şcolar. Un pic prea repede, după părerea mea, dar parcă nimic nu mai contează acum.
Urmează, începând de vineri, Tulcea pentru trei zile de cursuri de formare, o zi pauză şi apoi plec, tot pentru trei zile, în excursie cu cei de la a patra şi colega - prietenă.
Urmează apoi examenul, afişarea rezultatelor, repartizările (ce urât sună!) şi uite-aşa mai trece o vară şi-o aniversare...
Poza e de la repetiţia uneia dintre scenete, cu puţin timp înainte de serbare. Restul pozelor sunt pe contul meu de facebook (cu ocazia asta, poate îşi face şi Laura cont :P). 

6 comentarii:

  1. :) Ai mai zis tu de-astea cu NEVER şi ţi-ai "revenit" după aia. ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, stiu k e periculos sa pronunti acest cuvant, dar...inclin sa cred ca nu vreau cont pe facebook, pot trai la fel de nefericita si fara. :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) :)) :)) Nu pot sa cred ca l-ai tradat pe Blogger cu Facebook... Nu pot sa cred. Este inadmisibil.

    Ref. la intrebarea ta de ieri. Nu m-a suparat nimeni in mod special. Doar ca am ramas blocata cand i-am vaz. pe unii fara masti pe fata. A fost aiurea. Partea buna e ca incep sa ma apreciez mai mult si sa incetez cu autocritica.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta da, e o parte bună, mă bucur că ți-a venit mintea la cap. :))

    Și n-am trădat blogger-ul, mi se pare mai ușor să pun poze pe facebook. :)

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.