vineri, iulie 22, 2011

Alive

"Nu mânca mult", îmi spunea Alin ieri, de-abia venit de la muncă. "Mergem în Brăila, la KFC, să mâncăm cu Aura şi Laurenţiu". Mă uit ciudat la el, îi dau unul dintre cele două sendvişuri pe care le aveam în farfurie şi mă pregătesc de plecare.
A durat mai mult decât mă aşteptam, dar am ajuns şi la KFC, chiar dacă asta n-a fost pe placul altcuiva. :) Am mâncat, am admirat luminile schimbătoare (asta după ce ne-am săturat şi am început să ne uităm şi în jur) şi am stabilit ca eu şi Alin să ajungem la Luci, să-i ducem şi lui nişte aripioare.
Aproape de ieşirea din Brăila, Aura îi spune lui Laurenţiu să mergem la mare, Laurenţiu nu stă pe gânduri şi întoarce maşina. Am luat bacul de la Brăila şi în două ore şi jumătate eram deja în Constanţa. În timpul ăsta am ascultat "Vino să visăm sub apă" şi "Omul plajei", m-am uitat la stele şi m-am bucurat de tot ce se întâmpla în acel moment.
Ne-a luat tot cam două ore şi jumătate să ajungem la Costineşti :)) şi acolo am mers şi am prezentat omagiile noastre plajei, mării şi am făcut poze pentru scepticii care nu au crezut că eram la mare.
Am băut o "locociată" caldă, cum ar spune Răzvan, la o terasă şi ne-am îndreptat spre Galaţi. Nu de alta, dar Aura (crezi?), Alin şi Laurenţiu trebuiau să ajungă la muncă, iar eu aveam un interviu la ora 9. Aşa se face că am oprit la un moment dat şi am tras un pui de somn în maşină, pe marginea drumului. Am reluat călătoria spre casă după câteva ore de somn şi pe la 6:30 eram deja la Alin în casă obosiţi, dornici de 10 ore de somn şi un pic mai fericiţi.

(În parcare, la Carrefour)

P.S. Andy, nu ai voie să povesteşti tot ce ai citit mai sus. :)

2 comentarii:

  1. uite de asta e fain să ai mașină...și eu aș fi plecat așa „pe nepusă masă” la mare dar e mai nasol cu trenuri și rezervări.

    Dar poate plec pe bicicletă :) Faină aventura...am avut și eu un a aproape similară în anul 1 de facultate...băieții băuți după club voiau să mergem la mare...sau a apăruse și ideea asta, dar am fost doar la Brăila și înapoi...eu eram șoferul fiindcă eram singurul cu carnet și care nu bea :D ... dar mi-ar fi plăcut să nu se modifice ideea inițială și să fugim până la mare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi nouă ne-a plăcut ideea şi faptul că am ajuns la mare, a doua zi, când am ajuns acasă nu am mai fost aşa încântaţi - fiecare avea ceva de făcut- dar, am făcut balanţa şi ne-a dat cu plus. :)

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.