miercuri, august 03, 2011

Genial şi de bun-simţ

5 comentarii:

  1. Inainte il admiram pe Badea, dar de cand se comporta ca un cocalar...a decazut mult in ochii mei. Aveam mari pretentii de la el. Sau poate geniile astea au o scuza. Nu stiu ce sa zic!

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce "cocalar"? Eu n-am remarcat un asemenea comportament la Badea.

    RăspundețiȘtergere
  3. mie mi-a plăcut :) în mare măsură sun de acord cu el....dar nu total.

    RăspundețiȘtergere
  4. Radu, şi mie mi-a plăcut. N-am mai râs de mult cu atâta poftă. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. L-am surprins de cateva ori dezbracandu-se in emisiune si amenintandu-i pe unii cu bataia. Ca sa nu mai zic de reclama ieftina pe care i-o face iubitei lui. Suna a "Am cu ce, baaa!" In rest, e ok!

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.