luni, august 22, 2011

”Looking for a job but a Jack will do”

 (Am făcut doar o singură poză pentru că telefonul meu se descărca)

Aseară, în timp ce mă îndreptam spre Alin gândindu-mă că sunt prea obosită ca să ajung să-l văd pe Victoraș cântând, mi-am dat seama că nu am învățat nimic stând toată ziua în spital. Am ajuns la destinație, m-am schimbat de haine și am plecat val-vârtej spre faleză încercând să mai prind ceva din cântare. A durat mai puțin decât mă așteptam, dar am savurat fiecare melodie. Fără bere și fără să mă agit, nu au mers de una singură. 
La sfârșit, în timp ce mă îndreptam spre autobuz, mi-am propus să mă țin de capul lui John până mai organizează o petrecere la moșie și cu Victoraș prezent. Omul e super pe scenă, dar e și mai și atunci când e doar el cu o chitară, cântând. Ideal ar fi, ca la următoarea ”petrecere la moșie”, John să nu mai doarmă cu chitara în spate. Crezi?
Și apropo de oameni dragi, tot căutând-o pe Ana în mulțime, am zărit o femeie cu părul lung și negru, îmbrăcată în negru, o femeie frumoasă cu un umăr gol. Am recunoscut-o, deși era noapte, m-am apropiat să-mi confirm bănuiala și am obținut prima îmbrățișare de la ea din afara spațiului online, îmbrățișarea aia de care tot vorbim ba la mine, ba la ea pe blog. :)

Nu sunt foarte coerentă pentru că nu am dormit în ultimele nopți și creierul meu e pe pilot automat.

2 comentarii:

  1. tricoul cu looking for a job era genial... pe tricoul meu, de exemplu, scria free hugs, evident ca ti-am dat o imbratisare dar trebuia sa povestesti cum am pus reflectorul pe tine ca sa vad cine face asa discret cu mana in intunericul concertului... si trebuia sa ramai acolo cu noi si sa ne inghesui cum v-am inghesuit si noi la alte concerte...Multumesc. Cuvinte prea frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lizule, n-am vrut să deranjez, dar o să țin minte pentru următorul concert. :)
    Cât despre cuvintele frumoase, nu vin așa de nicăieri, au avut o muză. Mulțumesc și eu pentru îmbrățișare.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.