sâmbătă, august 27, 2011

A really good day

Ziua de ieri a început atunci când m-am urcat în autobuz, m-am așezat pe scaun și am început să citesc, a continuat cu vânzătoarea de la un magazin în care nu am mai intrat niciodată, o femeie trecută de prima tinerețe care mi-a vorbit ca și cum mă cunoștea de-o viață. Portarul de la cabinetul doctorului stomatolog mi-a zâmbit și m-a întrebat ce mai fac, doamna asistentă (a aceluiași domn doctor) m-a asigurat de tot respectul dumneai pentru meseria pe care am practicat-o până în iunie anul ăsta și mi-a zâmbit așa cum nu a mai făcut-o până atunci.
După câteva ezitări, am fost de acord cu Conan, the barbarian în 3D, la Brăila, mai mult pentru că ”îmi plăcea compania” și nu pentru film, dar așa am aflat că mai încă un lucru în comun cu tanti-mama-lu'-Vlăduț. Am râs așa cum știam că se va întâmpla și am încercat să uit de orice altceva. Răzvan a întreținut atmosfera, de la Elena am mai învățat câte ceva despre eleganță, la Aura am observat culoarea cea nouă și am împărțit drumul spre casă, fără drumul la mare de data asta, iar Laurențiu a făcut ce face el de obicei: a avut grijă să țip un pic.
Ieri m-am simțit frumoasă și fericită (poate pentru că pe deodorantul pe care l-am cumpărat scrie happy) și am reușit, după multă vreme, să mă relaxez și să fiu fericită.

În altă ordine de idei, azi e ziua lui Horia Brenciu. :) Nu am reținut niciodată datele de naștere a celor ce apar la televizor, dar pe-a lui o țin minte de pe vremea când făcea matinalul de la TVR1 pentru că, de ziua lui, a cântat la pian mai toată emisiunea și atunci am aflat ce voce are omul ăsta și cât show poate să facă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.