vineri, august 12, 2011

"Vreau să mai stai"

În ziua în care John mai câştigă un an în experienţa numită viaţă, eu am obţinut o victorie, a mea, câştigată prin forţe proprii, prin felul meu de a fi. Cuvinte de genul "eşti cea mai potrivită pentru ce vrem noi", "tu eşti finalista noastră" mi-au adus zâmbetul pe buze (lucru greu de obţinut zilele astea) şi mi-au redat încrederea ascunsă cine ştie pe unde. Nu m-am bucurat prea mult pentru victoria asta, contextul nu-mi permite să accept job-ul (ştiu cât de mult îţi place cuvântul ăsta), dar colegul ce mi-a fost profesor - de voie, de nevoie - mi-a deschis o fereastră  în momentul în care eu am închis o uşă şi sunt recunoscătoare cu atât mai mult cu cât a ţinut să-mi precizeze asta telefonic tocmai ca să am (şi) alt subiect de gândire.
"Fake it 'till you make it" e deviza după care mă ghidez în perioada asta. Poate Andy Brown nu era chiar atât de clueless.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.