vineri, septembrie 02, 2011

Chestii pe care nu ţi le-am (mai) zis în ultima vreme

De fiecare dată când pleci, dar de fiecare dată, sentimentele mele cresc în intensitate probabil pentru că "I remind myself how lucky I am to have someone so special to miss". Zâmbesc pentru că am convingerea că puţini sunt cei care pot spune că sunt liberi, aşa cum suntem noi. E adevărat că nu e o libertate absolută, dar infernul, cu siguranţă, nu e celălalt. E o certitudine că am un loc în lumea ta, tot aşa cum e o certitudine că eu câştig pariul că lumea e a mea. :)
Şi aşa îmi amintesc că sunt chestii pe care nu ţi le-am mai zis în ultima vreme şi nu pentru că I'm taking you for granted, ci pentru că îmi tai macaroana de câte ori mă apucă cheful de spus chestii siropoase. Nu mă laşi să fac declaraţii "pufoase", dar poţi să stai liniştit: secretul tău e în siguranţă şi n-o să povestesc nimănui că tu îmi fredonezi "Love of my life" la telefon... Oups! mi-a scăpat.
Cu toată distanţa care ne desparte uneori şi cu toate zilele în care nu ne vedem (ce să-i faci, nu-i uichend în fiecare zi), doar noi ştim că trişezi la skandenberg, doar noi am testat sosul ăla din roşii, măsline şi prea mult chilli, doar noi ştim cât de mult contează o după-amiază liniştită în care tot ce facem e să ne uităm la filme şi să ne ţinem de mână - mai ales atunci când nu ne certăm. :P Ştiu că nu-ţi place să spun asta, dar de la tine învăţ să fiu un om mai bun, mai generos, mai înţelegător, chiar dacă tu nu eşti very nice atunci când eşti la volan şi pedale.
Ascult melodia asta pe repeat-obsesiv pentru că nu-mi ies din cap versurile "I'll be better to you", dar şi pentru că e varianta feminină a altui cântec foarte mişto, cel puţin aşa pare de unde privesc eu.
I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms. Have a safe trip!

P:S. Din fericire, aici poţi să ai replică doar după. :P

7 comentarii:

  1. Imi place citate cu etichetele. E foarte buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc, Alex. Mie mi-a plăcut blogul tău. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea, iti doresc sa ai parte de multa liniste, sa ai putere sa treci si peste asta. Iti multumesc ca esti un om bun si ca m-ai incurajat in momentele in care eu trebuia sa stiu cum se face asta. Ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Laura, tu eşti şi vei fi mereu prietena mea, chiar şi atunci când trec prin momente mai puţin plăcute. Era firesc să-ţi fiu alături şi să te încurajez.
    Aştept să mă iei la plimbare după ce-ţi iei permisul! Îţi ţin pumnii pentru luni.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.