sâmbătă, septembrie 24, 2011

Plecată din provincie :)

"Măcar o dată pe an mergi într-un loc în care nu ai mai fost niciodată." Mâine dimineaţă plec la Bucureşti pentru 6 zile. Am emoţii şi bucuria nu e întreagă pentru că e unul dintre visele care mi se împlinesc fără să fie şi Alin prezent. Ştiu că va îmi va fi alături fără să fie aproape, dar sentimentul e mult mai intens când mă oglindesc în privirea lui.
Aşteptările sunt mari, emoţiile ating şi ele cote înalte, tot ce-mi rămâne e să corespund profilului şi să le dovedesc celor ce cred în mine că nu s-au înşelat.

4 comentarii:

  1. Mult succes! Sper sa mai vb! Poate week-end-ul viitor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bafta multa in calatorie! Imbratisare galateana. be safe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Laura, abia aştept să ne vedem şi să-ţi povestesc! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulţumesc, Lizule. A fost o călătorie tare frumoasă. O îmbrăţişare caldă de la mine pentru tine în toamna asta. :)

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.