sâmbătă, octombrie 15, 2011

Busy day :)

Ziua de ieri a fost una lungă, aglomerată și foarte bine-venită dar, cu toate astea, nu-mi găsesc cuvintele care să cuprindă starea pe care am avut-o ieri, stare care a fost de bine având în vedere însemnătatea zilei. 
Am reușit să vorbesc cu prietena-colegă care m-a uns pe suflet atunci când m-a sunat pe mine ca să împărtășească o bucurie. Am făcut mici cumpărături necesare, mi-am ridicat cardul de la bancă, am pus la punct câteva treburi pe care le lăsasem neterminate, am primit ''vigoare'' de la un prieten care mi-e din ce în ce mai drag, am asistat la încărcare și descărcare de BCA-uri, am primit o sticlă de suc doar pentru mine de la cineva care a înțeles că nu vroiam să las mașina nesupravegheată și m-a surprins tare plăcut gestul lui. Little things counts a lot.
Seara a venit ca o gură de aer mult așteptată și m-am bucurat cu oameni deosebiți de KFC și de mușchetari 3D, cu toate că mie îmi plac filmele care respectă cartea și nu o iau pe câmpii, dar talentul actorilor și efectele speciale au compensat toate nemulțumirile mele.
Mi s-a confirmat, nici nu mai știu a câta oară, că sunt un om norocos.

Thank you for being you, my #1.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.