miercuri, octombrie 05, 2011

I'm back!


M-am întors de vreo câteva zile, dar abia acum am reușit să scriu despre experiența de săptămâna trecută.
A fost Bucureşti pentru 6 zile în care m-am simțit în elementul meu. Am învățat lucruri noi, mi s-au recunoscut calitățile (formatoarea îmi spunea fata deșteaptă de la Frumușița), mi s-a atras atenția asupra defectelor pe un ton care m-a încântat, am avut parte de clipe deosebite și am reușit să văd colecția de cărți a Dorei.
A fost o experiență care m-a îmbogățit așa cum nici nu speram să se întâmple și am adăugat în lista de contacte oameni la care mă gândesc cu zâmbetul pe buze. De fapt, am fost mai mereu cu zâmbetul pe buze pentru că timpul petrecut în sala aia de conferințe a însemnat acumulare, creștere, a însemnat un prilej să demonstrez că sunt un om ”care poate” :)) și - mai presus de toate - am reușit să-mi țin mintea ocupată cu orice altceva și nu cu motivul pentru care port coronița aia pe cap.

Îi mulțumesc Dianei pentru poze. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.