duminică, octombrie 09, 2011

Sunday morning

Am descoperit la Bucureşti că nu mai am emoţii, eu cea mai emotivă şi mai temătoare, am devenit împrăştiată şi uitucă, eu care mă lăudam cu memoria mea de elefant şi cu faptul că eram mai organizată ca un planner, am început să plâng din orice şi cea mai neînsemnată întâmplare îmi aminteşte de tata, şi constat că mi-e din ce în ce mai greu să respir...
Cu toate astea, nu mai vreau să fiu întrebată cum mă simt, nu mai vreau să aud păreri de rău şi sincere condoleanţe, nu mai vreau să fiu cocoloşită şi îmbrăţişată, nu mai vreau să mi se spună să fiu puternică, nu mai vreau să aud ce om bun era tata, nu mai vreau să-i văd hainele împrăştiate pe patul meu, nu mai vreau să aud povestindu-se ce s-a întâmplat în ultimele lui clipe de viaţă - eram acolo, îl ţineam de mână şi n-o să uit niciodată, nu mai vreau să fiu întrebată dacă mi-e bine, nu mai vreau să fiu privită cu milă.
Vreau, în schimb, să-mi cunosc verişoara care s-a născut de curând, vreau să folosesc cea mai frumoasă imprimantă - cadou pentru mine de Crăciun, de Paşti şi de Anul nou, vreau să fiu lăsată să-mi revin în ritmul meu, vreau să am timp să recitesc cărţile cumpărate de Alin din Real, vreau să plec într-o vacanţă, vreau să nu mai plâng în maxi-taxi, vreau...

4 comentarii:

  1. Hello! Imi pare bine sa te revad pe aici. Duminica mea e plina (ma refer la asta). Am de repetat legislatia, de completat taelul de la insam cu toate datele elvilor si inca o foaie cu datele celor 60 de parinti. Totusi nu ma plang, prefer sa nu sesizez cand trece vremea decat sa mi se para fiecare secunda - o vesnicie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia acum am zarit cate litere am mancat! :) Sorry!

    RăspundețiȘtergere
  3. Starea asta o sa treaca. O sa ramana amintirile frumoase si un dor nebun. Iesi din casa, pleaca in lumea ta cateva zile, alaturi de oameni frumosi..(am trecut prin acelasi lucru acum 5 ani si dorul e la fel, dar lucrurile is asezate la locul lor) :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Malina, mulțumesc pentru comentariu.
    Partea cu oamenii frumoși și plecarea de care spui, s-a rezolvat. :)

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.