vineri, noiembrie 18, 2011

Clarificare

Mi-ai atras atenția că n-am mai scris așa cum obișnuiam și a fost destul de ciudat să te aud pe tine spunând exact ce aveam și eu în minte, dar nu aveam curaj să mă aud spunând. Știu și eu că poate părea că nu mai am păreri și idei proprii, argumente și, poate, nici suficiente gânduri ale mele să le exprim aici, așa cum obișnuiam. Dar mi se întâmplă să pierd sensul, să nu mai știu ce și de ce scriu, iar în perioada asta, mi-e destul de greu să scriu pentru că, pe de o parte, nici nu prea mai am mult timp la dispoziție, iar pe de altă parte, stările mele sunt inconstante, și chiar sumbre câteodată. Încă nu stăpânesc la perfecție ”arta” de a reuși să-mi îndrept gândurile în altă parte atunci când mă încearcă tristeți, lacrimi și alte asemenea stări ce nu pot fi exprimate în locuri publice. 
Chiar dacă am tot felul de postări în minte despre tot ce am învățat la cursurile de formare la care am luat parte în ultimele luni, chiar dacă am diverse subiecte ce mă preocupă în ultima vreme, chiar dacă am parte de momente în care mă revolt sau mă bucur, îmi vine din ce în ce mai greu să scriu aici. Nu mai simt nevoia să mă exprim (și) aici și nu știu cât timp o să mai existe blog-ul ăsta. E foarte adevărat că am întâlnit oameni talentați și frumoși în spațiul ăsta, oameni care au adus ceva în plus în ceea ce mă privește și mi-au extins perspectiva, dar acum nu mă mai simt în stare să mai adaug postări.
Probabil, am nevoie de timp sau de inspirație, poate de amândouă, dar pentru moment o să renunț la postări și o să mă gândesc dacă le reiau sau nu. Știu că rândurile de mai sus sunt în contradicție cu întâlnirea de mâine, dar pentru mine, întrevederea respectivă e mai mult un prilej de reîntâlnire cu două dintre prietenele mele care, întâmplător sau nu, au blog-uri și nu o declarație cum că aș fi un blogger gălățean.

Videoclipul e un ”microb” luat de la Alin. :)




P.S. Am închis comentariile la postarea asta pentru că nu vreau încurajări sau motive să scriu sau motive să renunț la blog, am împărtășit toate astea pentru a vă explica de ce nu vor mai fi postări noi, cel puțin pentru o perioadă. Pe curând...