luni, noiembrie 14, 2011

Imagini



















12 comentarii:

  1. Aura, observ că te mănâncă tastatura în ultima vreme, deja două comentarii. :)) Mulțumesc pentru aprecieri.

    RăspundețiȘtergere
  2. tot eu...Aura :D17 nov. 2011, 20:52:00

    :)) prima data e mai greu:))
    vreau pa pa!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea, de unde ai luat acea sosetica? Vreau si io! :)) Vad ca v-ati distrat! Nici nu vreau sa imi imaginez cum arata Rezervatia Cheile Tisitei in acest anotimp al culorilor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aura, ”pa pa” (ai împrumutat expresia de la Arthur?) înseamnă timp și bani. Dacă ai de amândouă să ne dai și nouă, mergem pa pa. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Laura, șosetele sunt luate de pe vremea când locuiam în C, pe Domnească și le-am găsit la magazinul ăla care avea maimuțoii la care ne opream noi când ne întorceam de la cursuri.
    Priveliștea a fost breathtaking, iar distracția a fost fără număr, doar cu serie. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa traiesti cu numele pt ieri...La multi ani pt azi si...Sa fii fericita pt maine! Abia m-am trezit din somn, sunt in cea mai aglomerata perioada din viata mea si daca ar fi sa cad intr-o zi din picioare nu m-as mai ridica prea curand. :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Regret ca nu te mai gasesc nici pe-aici!

    RăspundețiȘtergere
  8. :) Laura, regretele nu-și au rostul.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.