vineri, decembrie 30, 2011

Leapșa de la Laura (nici nu mai știu a câta)

Se pare că postările mele din ultima vreme au legătura cu Laura. :)
Mâncarea anului: Salata cu amestec mexican, ton și lămâie.
Băutura anului: Gin tonic
Party-ul anului: Aniversarea Aurei!
Patul anului: Patul în care nu sunt singură.
Site-ul anului: didactic.ro
Blogul anului: Cuburile Angelei
Ruda anului: Giulia
Prietena anului: M
Excursia anului: Galați-Brașov-Azuga-Bușteni-Sinaia-Galați
Gafa anului: Nu-mi amintesc acum, dar sunt sigură că or fi vreo câteva demne de top 10. :)
Vorba anului: Ar fi câteva, dar nu sunt ale mele așa că mă abțin.
Sportul anului: -tenis de masă la Lepșa
Filmul anului: Everwood
Jocul anului: Karaoke
Parfumul anului: Light Blue
Filmul preferat al Crăciunului: Serendipity
Culoarea preferată de Crăciun: Verde
Stai în pijamale sau te aranjezi în ziua de Revelion: O să mă aranjez pentru temperaturi sub zero.
Dacă ai putea cumpăra doar un singur cadou anul acesta, persoana căreia i l-ai dărui este: tatălui meu.
Îți deschizi cadourile în Ajunul Crăciunului sau în dimineața zilei de Crăciun? Anul ăsta, l-am deschis cu două săptămâni înainte. :)
Ce îți place să faci în seara de Revelion? Să dorm.
Care sunt aromele favorite de sarbatori? Scorțișoară, vanilie, portocală și friptura făcută de mama pentru mine...

Un comentariu:

  1. Ma bucur ca ai revenit! Noi suntem in M. Nu avem baterie la tel. Va dorim sarbatori de vis!

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.