duminică, ianuarie 22, 2012

Today


O dimineață târzie presărată cu lupte greco-romane, cereale cu lapte ”gătite” de Alin, o cafea tare cu lapte și frișcă și lene în stil italian. :)
O după-amiază cu lecții pentru a doua zi: ppt-uri pentru ora de științe și pentru activitatea extra de marți, bărcuțe și dansuri populare românești - totul făcând parte din aceleași pregătiri pentru ziua de mâine -, o omletă pe placul tuturor, un serial care îmi place și un joc pe care EU îl cred idiot (să sperăm că nenea Mac-Mac nu citește aceste rânduri), totul presărat cu muzica mea: cu o melodie pe care am primit-o de la tine pe vremea când nu eram împreună și făceam schimb de mail-uri și muzici, cu o piesă cântată de LeAnn Rimes descoperită pe vremea când aveam atâta timp la dispoziție încât descărcam albume întregi și le ascultam pe repeat ca să-mi dau seama ce rămâne și ce șterg, o melodie care îmi amintește de zilele în cămin și revin la ritmuri mai lente cu Enya.
Te privesc în timp ce te joci și zâmbesc pentru că în clipa asta apreciez prezentul cu tot ce are el de oferit, chiar dacă stăm fiecare la laptop-ul lui și nu ne-am uitat la niciun episod din Grey's Anatomy, chiar dacă azi am avut preocupări diferite, acum te simt mai aproape ca niciodată.

Un comentariu:

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.