marți, februarie 21, 2012

Mixed


Îmi doresc să mai primesc flori (nu e un apropo pentru nimeni). De duminică port în buzunarul de la geacă doi boboci de trandafiri „pupăcioși”, boboci care mi-au amintit cât de mult îmi place să primesc flori, să le miros, să le așez în vază și să le zâmbesc de câte ori trec pe lângă ele. 
Invitația „respectuoasă” la teatru primită de la Aura mi-a înseninat dimineața, ca și ruta cea nouă spre serviciu.
Sâmbătă, am aniversat „jumătate de deceniu” și am aniversat frumos, cu prieteni și „cinema la noi acasă”. Nu mai văzusem de mult o comedie care să nu fie serial. :) M-a apucat nostalgia după One Tree Hill și văd seria 5 pe ProCinema și sezonul 2 din Grey's Anatomy pe Diva. Prea multe nostalgii așa deodată.
Duminică, am făcut o femeie de zăpadă, unii au numit-o oamă de zăpada, dar suna mai bine cum am zis prima dată. :P Drumul la Pechea (unde ne-am jucat în zăpadă) a stat între mine și revederea cu Angela și „Ana-Icoana”, dar aștept cu nerăbdare ocaziile viitoare.
Aștept zile cu soare și căldură insuportabilă, dar până atunci mă uit la pozele făcute în week-end și zâmbesc tâmp.
Îmi doresc să scriu așa cum îmi ieșea într-o vreme, dar nu-mi iese în ultima vreme. Încerc să găsesc resurse de a merge mai departe, de a-mi păcăli psihicul că pot să fac față incertitudinii, dar nici asta nu-mi iese.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.