vineri, iulie 06, 2012

Am*


Am doar ”Who you are” în playlist și e pe repeat. :) Am o durere fizică care e cam ca un ghimpe din ăla mic care îți intră în piele atât cât să nu-l poți scoate și cât să te sâcâie. Am o durere care mă doare mai mult ca aia fizică. Am ceai care „înflorește” (poate nu ca în poze, dar asta nu-i minimalizează, în vreun fel, gustul) în pahar. Am ceai verde în frigider. Am sandale roșii și salopetă verde. Am un chef nebun de un drum lung, cu muzică și Alin la volan. Am intenția să o sun pe Ana (ca în fiecare zi). Am cinci zile de odihnă la activ. Am coșulețe de hârtie făcute de mine. Am dvd-uri și cd-uri cu filme, poze și „important stuff” pe care le tot fac de câteva zile. Am mai mult spațiu pe hard (a se reciti fraza anterioară). Am mobilă fără praf și timp pentru mine. Am un interviu pentru o slujbă pe care l-am trecut. Am o prietenă care are grijă de unghiile mele și o cosmeticiană care a făcut minuni cu sprâncenele ciunțite de mâna mea. Am poftă de pizza în timp ce înghit ierburi cu iaurt. Am poză cu noi doi înrămată. Am timp pentru cartea cumpărată de Alin în Tmișoara. Am o postare nouă. :)


*Am învățat de la Ana că uneori e mai bine să pui verbele la afirmativ. Mi se schimbă starea de spirit, nu doar perspectiva. Mulțumesc. :*

10 comentarii:

  1. Oare cand o sa am o postare asemanatoare?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mici excepţii... e oarecum bine să le ai pe toate astea. Mulţumesc că mi-ai (re)amintit de puterea afirmaţiilor :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Problema e ca nu am timp sa trec prin stufarisul de teme!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Andreea, te anunt ca esti fericita castigatoare a unei lepse.

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.