duminică, iulie 22, 2012

This is nice. Nice????

Un nou început (viața începe mereu, nu-i așa, Angela?), un colectiv pe sufletul meu - o colegă m-a sunat azi de două ori ca să fie sigură că iau tot ce-mi trebuie pentru plecarea de mâine, o zi de naștere aproape perfectă (nimic nu va mai fi vreodată perfect pentru că el va lipsi), teama specifică fiecărui început și a necunoscutului, emoție și nerăbdare specifice aceluiași început, plecarea de mâine și o săptămână ce o voi petrece într-un loc în care nu am mai fost până acum, întâlnirea cu M. și un cadou care mi-a plăcut la nebunie, un gând nebun și dorința de a face față provocărilor...
La poza făcută de Oana, am scris că așa arată un om fericit și chiar am fost, preț de câteva ore, de ziua mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.