sâmbătă, octombrie 13, 2012

Note to self


Azi am avut o dimineață în care am fost înconjurată de copii. Un băiețel de 4 ani mi-a făcut, din plastilină, sistemul nostru solar și a așezat planetele în ordinea în care sunt ele de la Soare. Plus că, pentru Marte, a modelat și sateliții: Phobos și Deimos (a trebuit acum să le caut denumirea pe net că nu-mi mai aminteam). Și asta nu e tot: a folosit pentru fiecare planetă culoarea ei, aia care se vede din spațiu că le-a văzut el de mai multe ori pe laptop. Îl priveam fascinată în timp ce tatăl lui îmi spunea că i-a disperat acasă cu pasiunea lui, dar mi-a plăcut că i-a cumpărat un set de plastilină ca să facă și acasă planetele.
Când mă gândesc la cât de mult m-am gândit toată săptămâna la ce aveam de făcut azi dimineață și cât de bine a fost totul, cât de mult mi-a plăcut, și cât de obositor a fost... acum, că știu cum e, mai vreau!
Ca și la actualul meu loc de muncă, e atât de obositor și atât de epuizant, dar îmi place atât de mult! Voi încerca să nu uit asta, data viitoare când o să plec obosită de la serviciu.

Un comentariu:

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.