duminică, aprilie 07, 2013

Mi se făcu...

... dor de o zi călduroasă, de o înghețată în timp ce mă plimb pe faleză, de un balansoar în părculețul de la Viva, de foștii mei elevi care mă roagă „din toată inima” să merg să-i vizitez, de foste colege și foști colegi de cancelarie, de vacanțe la munte, de o plimbare cu rolele, de zarzăre crude mâncate primăvara, la soare, de udatul trandafirilor din fața casei, de culesul viei în compania tatei și a bunicii, de un pepene verde copt, dulce și rece, de o plimbare cu barca pe Dunăre aproape de brațul Sf. Gheorghe, de Theodora când era mică și o plimbam la magazine din altă țară :), de o plimbare cu trenul (poate până la Nădlac), de camera de cămin și tot ce vine la pachet cu asta, de un bol cu vișine de la copacul din spatele casei.
Poate că, cel mai mult și mai mult, mi-e dor de mine înainte de mai 2011...

4 comentarii:

  1. O sa te regasesti in momentul in care vei incepe sa te cauti iarasi. Si nu trebuie sa-ti fie dor de tine de dinainte. Pentru ca nu te intorci... construieste-ti amintiri din prezent... oamenii din trecut... ii ai imprimati in amprente.... gand bun

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.