miercuri, iunie 19, 2013

„Din prea mult sau prea puțin...”



Citesc Liz over and over again. Mă găsesc pe lista blogurilor gălățene și descopăr că sunt surprinsă de alăturare. Scrisul, pentru mine, e o modalitate de a mă elibera, de a mă bucura, de a surprinde o clipă de care vreau să-mi amintesc peste ani și „eticheta” de blog gălățean nu prea se potrivește cu pieces of greensoul, cel puțin nu în mintea mea.
Mi se spune că îmi stă bine purtând culori vii și mă gândesc că îndemnul lui Alin de ”think outside the box”, m-a inspirat mai mult decât mă așteptam. Femeile puternice poartă culori puternice îmi spun și zâmbesc uitându-mă înapoi la drumul pe care l-am făcut până să pot gândi și simți asta. Jubilez la victoria asta și arunc pietricica mai departe. Apropo de asta, cred că am aruncat prea multe pietricele deodată și nu mai știu spre care să mă îndrept. „Geniile se descurcă și în haos” scria pe ușa camerei ei de la etajul 6 și îmi place să cred că mă voi descurca și așa.
Visez la valuri de mare și la zile cu tine de mână... doar noi doi așa cum am fost dintotdeauna și cum devenim cu fiecare clipă care trece. Dragostea durează trei ani și noi suntem în primul an a celei de-a treia îndrăgosteli... ce-mi mai plac începuturile astea...
Am început să scriu postări mai întâi pe foi ca să pot tăia și reformula așa cum nu pot să fac cu tastura, poate și pentru că îmi amintește de modul în care scriam pentru Angela, la început. :)

4 comentarii:

  1. :) Of. Si eu scriam pagini lungi cu taieturi pentru Angela... si-apoi transcriam 'pe curat'. Acum scriu dintr-o suflare, public si corectez doar ortografia sau typos. Multumesc ca ma citesti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liz, te (re)citesc cu zâmbet, cu oftat, cu încruntare și cu toate celelalte stări pe care reușești atât de bine să le cuprinzi.
      Cât despre scris... în ultima vreme, mă simt de parcă aș fi la început și mi-am zis să scriu ca la început. :)

      Ștergere
  2. Pietricelele tale mi-au făcut poftă de-un şotron :)
    *
    Despre geniu încă nu ştiu sigur... dar haosul e mereu prezent! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pietricelele au venit de la Angela, dar un șotron sună tare bine. Poate o învățăm pe Ana mică să joace, asta dacă nu cumva ne învață ea pe noi mai întâi. :)

      Ana, o fi având și haosul rolul lui, iar dacă e prezent e semn că te descurci foarte bine (și) așa, și e clar că Einstein a avut dreptate. :P

      Ștergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.