joi, iunie 06, 2013

Know-how sau No-No

„Sunt un om norocos” strigam deunăzi către un om care ținea morțiș să-mi enumere toate momentele mai puțin fericite din viața mea de parcă sufeream de amnezie și uitasem prin ce trecusem. Sunt întrebată, de oameni care s-au confruntat cu situatii similare, cum de am trecut peste, mi se cere „cheia succesului”, dar adevărul e că eu sunt la stadiul la care încă mai caut răspunsuri și modalități de a trece peste. Nu pot spune că m-am împăcat cu ceea ce s-a întâmplat, nu pot să spun că durerea e mai puțin prezentă și că nu-i mai simt lipsa. Dimpotrivă, sunt situații banale și cotidiene care îmi amintesc de el și mi se întâmplă să curăț usturoi și să-mi vină în minte imagini cu el făcând același lucru... Nu știu dacă ar trebui să se întâmple toate astea, dacă eu reacționez „în parametri normali”,dacă reacțiile mele sunt la locul lor, tot ce știu e că nu dețin rețeta perfectă pentru a trece peste... Încă mă lupt să fac asta pentru mine...

2 comentarii:

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.