marți, iunie 25, 2013

Zi de ținut minte


Poza e luată de aici.


Data trecută, când am picat, am simțit nevoia să scriu/spun mai multe. Acum am un zâmbet tâmp pe față, o bucurie cu care vreau să-i molipsesc pe toți și-l mai am și pe Alin care îmi spune „Andrușca șoferița”.
Examinatorul, același om răbdător și calm de data trecută, mi-a spus că se vede progresul făcut de mine din martie și până acum (da, m-a ținut minte) și m-a felicitat. Mi-a spus ce trebuie să remediez și m-a avertizat că de-acum începe greul - când n-o să mai fie nimeni în dreapta care să mă îndrume. :)
A fost o zi luuuungă și îngrozitor de călduroasă, dar a fost ziua în care mi-am câștigat dreptul de a conduce o mașină de categoria B.

2 comentarii:

  1. A se preciza: SE POATE SI FARA SPAGA! :) Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mulțumesc frumos, Laura. Da, se poate și fără șpagă. :)

      Ștergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.