marți, august 13, 2013

Pep talk

Știu că am mai scris/spus despre asta, dar simt nevoia să mă repet. Nu îmi place să fiu încurajată, îmbrățișată, ținută de mână, pupată sau alte asemenea (excepțiile - atunci când e cazul - le fac eu cunoscute dacă simt nevoia) atunci când am o stare... mai puțin fericită. Nu-mi place să primesc discursuri motivaționale, nu vreau să știu cât de bine o să(-mi) fie într-un viitor apropiat, nu vreau bătăi pe umăr, nu vreau să aud cât de năpăstuiți sunt alții și cât de norocoasă sunt eu și care ar trebui să fie cantitatea de recunoștință pentru fiecare centimentru pătrat de noroc cu care am fost înzestrată, nu-mi plac cuvintele goale și lipsite de semnificație (mai rău îmi fac) spuse doar pentru că așa cere vreo convenție socială la care nu mi-am exprimat vreodată acordul de a lua parte. Nu-mi plac exprimările standard în situații neplăcute, cum ar fi „condoleanțe”, nu suport cuvântul și nu-l folosesc, prefer să vorbesc despre vreme sau să fac glume... proaste.
Având în vedere și luând în considerare cele de mai sus, eu nu știu să încurajez, să spun că va fi bine, să înșir tot felul de citate sau discursuri motivaționale, nu știu să transmit energie pozitivă și să zâmbesc cu toată faianța în timp ce spun cât de bine și frumos se vor aranja toate într-o zi, nu vreau să aud de legea compensației - nu înțeleg de ce nu le putem avea pe toate și ce e rău în asta, nu știu și nici nu vreau să știu cum să deschid gura doar ca să spun nimic în speranța că ăla de aude ce zic eu se va simți mai bine și toată durerea va dispărea. Yeah right!
Mai bine tac, dar după ce omul ăla știe că se poate baza pe mine pentru orice, oricând, oriunde și dacă va simți nevoia voi și demonstra asta.
P.S. Știu că n-o să fii bine o vreme, știu și înțeleg asta, dar mai știu că gropițele alea ale tale :P arată foarte bine când zâmbești și-o să ai motive să (mai) zâmbești.

2 comentarii:

  1. Am zâmbit la "episodul" cu faianţa şi la melodie şi la tag :) This is the first day of the rest of my life. Şi culmea... o să fie cu mult mai bine decât m-am obişnuit! Mulţumesc :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aia cu „faianța” nu e a mea și nici melodia :P, dar mă bucur că ți-au plăcut. Cu plăcere.

      Ștergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.