miercuri, decembrie 18, 2013

Bucuria din seara asta

De ceva vreme mă aflu într-un fel de buclă în care am doar zile proaste presărate ici-colo cu câteva clipe în care reușesc să-mi schimonosesc fața într-o chestie despre care se poate spune că, dintr-un profil îndepărtat, seamănă a zâmbet.
Ziua de azi nu a făcut excepție și până acum câteva minute îmi doream să nu mai am parte de o asemenea zi măcar până la anul pe vremea asta și spun până acum câteva minute pentru că s-a întâmplat ceva care mi-a pus un zâmbet adevărat pe chip și mi-a adus în suflet o emoție pe care n-am mai simțit-o de mult.
Am fost colindată de un grup de liceeni ai Liceului de Artă: un flaut (cred), o chitară inscripționată cu mesaje și două voci care mai că mi-au adus lacrimi în ochi. Și mi-a mai plăcut că după ce au terminat de cântat, s-au îndreptat către următorul apartament fără să aștepte nimic în schimb.
I-am întrebat dacă pot să le fac o poză și după ce au acceptat și mi-am făcut damblaua, mi-au cerut un pahar cu apă, apă - nu suc sau altceva. Am deschis sticla de Bucovina și au fost și mai încântați de faptul că apa nu avea bule. I-am luat la întrebări și mi-au spus că fac asta de 3 ani, în cercuri restrânse și citeam în ochii lor pasiunea și bucuria cu care fac asta.
Nu le-am cerut voie să public poza, așa că nu o voi face, o voi păstra pentru mine ca să-mi amintesc de emoția asta cu prima zi proastă care se ivește. Ca și rândurile astea pe care le vreau a fi un soi de reminder despre bucuriile pe care le poți avea dacă deschizi ușa. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.