luni, aprilie 07, 2014

Shuffle

Prea mult timp liber la dispoziție pe care nu știu încă să-l gestionez, un domeniu nou și divers despre care învăț, descoperiri referitoare la nunți (varianta aia simplă pe care mi-o doream a sărit de mult din schemă) și tot ce implică, revederi și reacții neașteptate, cărți care stau răbdătoare lângă pat așteptând să fie citite, melodii pe care le fredonam prin tinerețile mele la care am uitat cuvintele, stări pe care nu reușesc să le semnific, cuvinte peste care nu pot să trec și care se transformă în revoltă și încrâncenare, un dor inimaginabil de locuri și oameni noi, mi-e dor să fiu uimită de lucruri frumoase nu de opusul lor, vreau să simt că dețin controlul, șofatul care îmi scade încrederea în propriile abilități, telefonul șmecher pentru care mă simt vinovată uneori, un amestec neomogen care mă divide fără să mă mai lase să mă adun și să mă regăsesc, un blog pe care îl neglijez din lipsă de cuvinte potrivite, și-ar mai fi...

2 comentarii:

  1. Bună!
    Am deschis un nou blog. Te invit pe http://gandurisiintrebarisecrete.blogspot.se/ poate ai plăcerea să-l urmăreşti.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveam si eu mult timp liber imediat dupa terminarea facultatii si daca imi gasisem un job.
    Intre timp insa am construit o afacere,cei de la job au aflat si m-au pus sa aleg asa ca am ramas cu afacerea si pot spune ca imi ia destul timp cat sa nu ma plictisesc dar macar este o activitate care imi place si o fac cu drag,

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.