miercuri, noiembrie 12, 2014

Titlu :)

Citeam „Jurnal”-ul Oanei Pellea și plângeam fără să mă pot opri... nici din citit și nici din plâns... și mă întrebam de ce simt oamenii nevoia să scrie despre sentimentele care îi încearcă atunci când moare un om care le e drag. Mă întrebam chestia asta în timp ce îmi aminteam că și eu am simțit nevoia să scriu atunci când a murit tata și încă mai simt nevoia asta din când în când, când doare prea tare... 
Tot în cartea Oanei Pellea (poate ar trebui să actualizez lista cu cărți citite, să pară că nu stau degeaba :)) ) m-am identificat cu o chestie: scriu atunci când sunt supărată, revoltată, nervoasă și mai puțin atunci când sunt fericită, atunci când sunt fericită prefer să trăiesc momentele alea și atât. Poate pentru că folosesc scrisul ca un mod de a mă elibera de tot ce mă întristează, scriu în încercarea de a scoate în exteriorul meu tot ce nu mai vreau să simt, iar atunci când sunt fericită vreau să-mi rămână în suflet, să nu împart cu nimeni, să țin pentru mine - egoist și pueril (cine-i mic și egoist?)... 
Sunt o creatură ciudată, din-aia care are pachete de tigări goale de-acum 7 ani sau care încă mai păstrează prin sinapse date și melodii și oameni și întâmplări care i-au făcut sufletul să tresară... și le păstrez pentru că nu știu să fac altfel, știu doar să colecționez obiecte cu valoare sentimentală și trăiri și gânduri... păcat că am uitat să-mi materializez gândurile și să le împart și cu alții, dar poate că și asta e ca mersul pe bicicletă și o să reiau și acest obicei, mai stângaci la început că așa e orice început.
N-am să scriu despre ziua/seara asta poate pentru că e felul meu de a scoate limba la voi (vă știți voi că doar ați fost în Geenie) sau poate vreau să păstrez doar pentru mine râsetele și sentimentul plăcut pe care l-am avut sau poate ar merita o postare separată și nu am starea necesară acum sau inspirația...

2 comentarii:

  1. Da' cine-i mic si-a scris pe blog?

    Imi place...meriti niste bete de chibrit negre ptr colectia ta...

    RăspundețiȘtergere

Nu-mi plac comentariile anonime. Dacă tot ai o părere, te rog să ţi-o asumi.